Klokkenluidersregeling

 

Indien je het vermoeden van een misstand hebt kun je dit melden aan de academiedirecteur of het College van Bestuur.

Bij dit vermoeden kun je bijvoorbeeld denken aan:

Meer informatie vind je in de klokkenluidersregeling (pfd opent in nieuw scherm) van NHTV Breda.

 

Heb je vragen hierover of advies nodig dan kun je hiervoor altijd terecht bij de studentendecaan van je eigen opleiding of een vertrouwenspersoon.

 

 

Hoe doe je een melding in het kader van de klokkenluidersregeling?

Je meldt het vermoeden van een misstand bij de academiedirecteur van je eigen opleiding of, indien je dat niet wenselijk vindt, bij het College van Bestuur. Deze persoon legt de melding vast en laat je de melding voor akkoord tekenen.

 

Hoe gaat het verder?

Na het melden van het vermoeden van een misstand verloopt de procedure als volgt:

Mocht je nog vragen hebben dan is het ook mogelijk om een e-mail te sturen naar het Loket Rechtsbescherming (ComplaintsServicePoint@nhtv.nl)

 

 

Terug naar startpagina Loket Rechtbescherming